10.02.2017

Najlepsza obsługa klienta na rynku

Z przyjemnością informujemy, że działy powierzchni biurowych oraz przemysłowych i logistycznych polskiego biura firmy Cushman & Wakefield otrzymały najwyższe noty w badaniu poziomu obsługi klienta przeprowadzonym przez prestiżowy ogólnopolski dziennik o tematyce gospodarczej „Rzeczpospolita”. Publikacja prezentująca wyniki na rynku biurowym ukazała się na łamach gazety w dniu 27 stycznia 2017 r.

Badanie przeprowadzono wśród wiodących firm doradczych na rynku nieruchomości z zastosowaniem metody „Tajemniczego Klienta” w celu oceny jakości świadczonych usług. Oceny (gwiazdki) przyznano w następujących pięciu kategoriach: przejrzystość strony internetowej, liczba ofert prezentowanych na stronie, możliwość bezpośredniego kontaktu z opiekunem oferty, szybkość przesłania propozycji na e-maila oraz spełnienie podanych kryteriów przez nadesłane oferty. Oceny przyznawano w każdej kategorii w skali do 1 do 5, gdzie 5 jest oceną najwyższą. Firma Cushman & Wakefield otrzymała najwyższe noty za jakość świadczonych usług.

Nasze strony internetowe remobile.pl oraz industrial.pl zostały uznane za bardzo funkcjonalne. Umożliwiają szybkie przeglądanie, sortowanie, wybieranie i filtrowanie produktów według określonych potrzeb oraz są źródłem szczegółowych informacji na temat cen, dostępnych powierzchni, liczby miejsc parkingowych itd. Pracownicy firmy zapewniają sprawną i profesjonalną obsługę klienta, proponują lokalizacje najlepiej spełniające oczekiwania klienta, organizują oględziny tego samego dnia oraz zobowiązują się do przedstawienia innych porównywalnych ofert. Z przeprowadzonego badania wynika, że największymi atutami oferowanych usług są bezpośredni i szybki kontakt z agentami firmy oraz ich profesjonalizm i szybkość reakcji.

– To dowód najwyższego uznania, na jaki mogliśmy liczyć. Odzwierciedla wartości, którymi kierujemy się jako zespół i jako firma. Każdy kontakt z klientem stanowi okazję do zaoferowania obsługi na najwyższym możliwym poziomie – powiedział Richard Aboo, Partner, Dyrektor Działu Powierzchni Biurowych firmy Cushman & Wakefield.

– Nasz dział powierzchni przemysłowych i logistycznych w Polsce został doceniony za zaangażowanie w świadczenie najwyższej jakości usług doradczych i priorytetowe traktowanie interesów naszych klientów. Obsługa, która wykracza poza oczekiwania klienta, jest nie tylko naszym głównym celem, lecz także wyróżnia nas na tle konkurencji – powiedział Tom Listowski, Partner, Dyrektor Działu Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych w Polsce oraz Relacji z Klientami Korporacyjnymi na Europę Środkowo-Wschodnią firmy Cushman & Wakefield.

Oblicz łączne koszty wynajmu

Biorąc pod uwagę liczbę pracowników oraz aranżację stanowisk pracy

occupiermetrics.com